FIAT NEW DUCATO

מנועים: ביצועים, ידידותיות לסביבה ויעילות.

מבחר המנועים היה תמיד אחת מהחוזקות של דגמי דוקאטו.

מבחר רחב של מנועים המתאימים לשימושים שונים ובעלי ביצועים גבוהים ואמינות.

דוקאטו הוא הרכב היחיד בקטגוריה שלו שמותקן בו מנוע דיזל חזק ועמיד, שעדיין יכול לספק ביצועים ונוכחות ברמה של מכונית פרטית.

דוקאטו 2020 שומר על כל המאפיינים האהובים על הלקוחות, ומשפר עוד את קלות הנהיגה באמצעות גרסאות עוצמתיות חדשות.

כל גרסאות מנועי MultiJet 2 כוללות מנועי 2.3 תעשייתיים להוריד “תעשייתיים” ולהחליף ל”חזקים” עם מדחס בגיאומטריה משתנה

להנעה חלקה יותר ומנוע גמיש יותר מבעבר, גם במהירויות נמוכות, תוך הבטחת צריכת דלק נמוכה.

מגדש הטורבו החדש, הודות לבקרה האלקטרונית, מסוגל להתאים את דינמיקת הזרימה שלו למהירות המנוע

ולסגנון הנהיגה כדי לספק הגדשה מיטבית בכל עת. זה מתאפשר הודות לסדרה חדשה של להבים ניידים

הממוקמים לאורך הרדיוס של הטורבינה ושולטים על הזרימה של גזי פליטה וכתוצאה מכך על המהירות והעוצמה של הדחיסה.

הסדרה החדשה של מנועי MultiJet 2 של דוקאטו נשארה

נאמנה למנטרה של Fiat Professional “משימה אחת-מנוע אחד”, שמשמעותה מתן מענה לצורכי המשימות השונות של הלקוחות.

מנוע טורבו 140 כ"ס

מנוע טורבו 140 כ”ס מציע ביצועים תכליתיים ומומנט מקסימאלי של 35.6 קג”מ ב 1,400 סל”ד

מאפשר גמישות רבה למנוע בכל תוואי דרך. דגם 140 זמין עם תיבת הילוכים ידנית או

תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים מתקדמת.

בקצה העליון עומד מנוע 2.3 MultiJet ליטר עם 180 כ”ס ב-3,500 סל”ד עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית 9 הילוכים החדשה,

שמציבה את המנוע כטוב ביותר במונחי המומנט בקטגוריה שלו.

הוא מיועד לאלו המחפשים את הביצועים הטובים ביותר ונוחות נהיגה מושלמת, בייחוד בשילוב עם תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה.

תיבת הילוכים 9 הילוכים החדשה

תיבת ההילוכים האוטומטית 9 הילוכים החדשה מבטיחה חוויית נסיעה רגועה ומהנה, מבלי להתפשר על ביצועים,

תוך התאמה מיטבית של צריכת הדלק לכל שימוש.

זוהי תיבת ההילוכים הטובה ביותר, העניקה אמינות ועמידות יוצאות דופן תודות לממיר מומנט שמפצה על העדר מצמד.

מהנדסי Fiat Professional פיתחו את תיבת ההילוכים האוטומטית 9 הילוכים עבור דוקאטו 2020, כדי שתוכל להתאים את הביצועים ואת צריכת הדלק של הרכב שלך בהתאם לשימוש המיועד ולדרך.

אתה יכול לבחור בין שלושה מצבי נהיגה:

·         Normal (רגיל)

·         Eco (חיסכון) שמספק תגובה האצה מתונה יותר ומאמצת אסטרטגיית החלפת הילוכים המאפשרת הפחתה רבה יותר של צריכת הדלק

·         Power (כוח) שמספקת תגובה והחלפות הילוכים מהירות יותר לנהיגה נוחה וביצועים מיטביים גם בתנאים קשים.

·

ישנם שני מצבי הפעלה:

· במצב D – נהיגה – יחידת הבקרה בוחרת ומעבירה הילוכים בהתאם למצבי נהיגה שונים: מהירות, עומס, שיפוע.

· מצב Autostick – כאשר נדרשות החלפות הילוכים תכופות במיוחד בתנאים תובעניים, כגון מדרונות תלולים, כדי לאפשר לנהג לשמור על הילוך נמוך וכתוצאה מכך שיפור של רמות ביצועים, תוך מניעת התחממות. הוא מופעל ע”י העברת בורר ההילוכים שמאלה ולאחר מכן הזזה מטה או מעלה להעברת הילוך.

רוצה לשמוע עוד? התקשר עכשיו לתיאום פגישה עם סוכן שיגיע עד אליך 9333*

צריכת הדלק הנמוכה ביותר בסגמנט